Ik had zelf nog nooit zoiets met mijn nagels gedaan, dus eigenlijk vind ik het best goed gelukt! Al ging het lakken van de linkerhand (met rechts) wel beter dan het lakken van de rechterhand... Ik had dus al drie laagjes Pebble Beach op, die matgrijze nagellak. Daarover heen heb ik met witte tip painter van Essence streepjes aangebracht.
Deze heeft een dun kwastje, waardoor je wat nauwkeu-riger kunt werken dan met een gewoon breed nagellak-
kwastje. Als laatste heb ik er top coat van Seche Vite op aangebracht. Het is nog twee dagen blijven zitten.
Wat vinden jullie ervan?

0 Comments