Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Pebble Beach, maar dan anders!

Na een paar dagen was ik de grijze kleur van Pebble Beach (Catrice) zat en besloot ik de boel wat op te leuken, omdat ik geen zin had om mijn nagellak eraf te halen en mijn nagels opnieuw te lakken. Geïnspireerd door Mascha die in een filmpje haar zebranagels liet zien, heb ik zoiets op mijn manier gecreëerd:



Ik had zelf nog nooit zoiets met mijn nagels gedaan, dus eigenlijk vind ik het best goed gelukt! Al ging het lakken van de linkerhand (met rechts) wel beter dan het lakken van de rechterhand... Ik had dus al drie laagjes Pebble Beach op, die matgrijze nagellak. Daarover heen heb ik met witte tip painter van Essence streepjes aangebracht.
Deze heeft een dun kwastje, waardoor je wat nauwkeu-riger kunt werken dan met een gewoon breed nagellak-
kwastje. Als laatste heb ik er top coat van Seche Vite op aangebracht. Het is nog twee dagen blijven zitten.

Wat vinden jullie ervan?

Post a Comment

0 Comments