Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

NOTD: Rose à l'eau (Yves Rocher)

Deze nagellak komt uit het make-up setje dat ik bestelde bij Yves Rocher. Het is weer eens zo'n heerlijk zomers kleurtje:




Meerdere afbeeldingen, omdat een kleur er afhankelijk van de lichtinval altijd verschillend uitziet. En meerdere foto's vind ik zelf altijd leuk!

Ik heb drie laagjes op met Seche Vite topcoat. Bij twee laagjes is de lak ook al dekkend, maar bij drie laagjes is die helemaal perfect. Het is een vrij dunne lak. Het voordeel is dat die dan snel droogt. Nadeel is dat je dus meerdere laagjes moet aanbrengen. Het kwastje is erg klein, maar het is dan ook een mini-flesje. Ik ben tevreden over de nagellak!

Fijn weekend!

Post a Comment

0 Comments